Dansa vilt min själ



lär dig aldrig att marschera!



torsdag 15 juli 2010

Hemma i Götet igen!

Igår kom vi hem. Det är ju alltid skönt att komma hem också även om vi har haft det jättebra i Närke också! Peter var ju inte med till Kumla utan var tvungen att stanna kvar här hemma o jobba. Det är nog nyttigt att vara ifrån varandra en liten stund ibland, han var ju ändå och hälsade på oss över min födelsedag och midsommar. Men då fick inte Teo träffa honom, för han var med min mamma o Lasse till Dalarna. Så Teo har längtat och längtat efter pappa! När vi väl kom hem igår var Teo överlycklig över återföreningen! Men imorse när han gick upp och fick se att det spöregnade ute, såg han alldeles besviken ut och sa:- Näää, nu vill jag åka tillbaka till mormor istället...
Ja, där har vi ju haft tur med vädret i alla fall. Har ju varit badväder varje dag nästan och de har ju pool, så det är ju underbart!

Vi ska få besök i helgen av storebror Wille och efter helgen kommer förhoppningsvis faster Lilieanne förbi några dagar!

Det tråkiga med att komma hem är ju att ta itu med alla vardagssysslor bara som att laga mat 100ggr om dan och diska ett berg av disk varje dag.... Saknar verkligen min diskmaskin!!! Så nu längtar jag faktiskt till inskolning av dagis och att min skola börjar i mitten av augusti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar