Dansa vilt min själ



lär dig aldrig att marschera!



tisdag 8 juni 2010

Yeeeehooooo, nytt blogginlägg! Grattis!!

Jag vet, jag vet! Jag är verkligen ur-ap dålig på att uppdatera mig. Det jobbiga är ju att nu har ju så mycket nytt hänt så jag vet inte hur jag ska börja, eller hur jag ska komma ihåg allt. Men min lilla tjej har ju i alla fall fyllt 1 helt år! Det är ju helt fantastiskt, och även helt sjukt att hon har blivit så stor. Men ärligt talat är det också rätt skönt. Längtar efter att få komma ut snart och börja plugga o jobba lite. Det blir ju så långtråkigt att gå hemma hela dagarna... Tror att barnen håller med mig. Det kommer nog göra dem gott att komma till dagis!

Jag har varit på bröllop för min kära syster och Anders. Det vär jätte mysigt o lite lantligt, och precis så det kändes alldeles DOM. Helt underbart fantastiskt! Anders sjöng en låt för Maria i kyrkan- "Aldrig ska jag sluta älska dig". Det var inte ett öga torrt i kyrkan. Till och med Peter fick torka sig i ögat!=) Festen var jätte rolig med mycket dansvänlig musik! Och "bröllopsvalsen" bestod av en bugg.=) Mycket fyndigt, eftersom det var lite så de blev kära i varandra- på en buggkurs.

Snart kommer min älskade bror hem till Sverige! Ska bli så kul o mysigt att ha han hemma en stund igen! Önskar att han bodde här jämt! Men, man kan väl inte få allt...

Lily har precis haft vattenkoppor. Alldeles prickig, stackarn! Men jag tror att hon kom relativt lindrigt undan ändå. Hon stod bara och skrubbade sig lite mot soffan, typ som en häst.=) Så nu är det bara och vänta o se om och när det bryter ut på Teo, kan ju inte va så att han ska slippa undan...

Annars är det fullt upp, mycket att planera och mycket som händer nu i sommar. Känner mig lite stressad över saker o ting, men vi får hoppas att allt löser sig till det bästa!

Puss o kram

2 kommentarer:

  1. Weeei, ÄNTLIGEN nytt inlägg!!! Well done girl =)

    SvaraRadera
  2. Ja håller med Zara!
    fast jag kan ju inte säga nåt för jag skriver nästan aldrig heller!
    Puss

    SvaraRadera