Dansa vilt min själ



lär dig aldrig att marschera!



tisdag 6 april 2010

Hemma igen

Vi har vart hemma i Kumla över påsken. Det var ju såå mysigt att komma hem lite! Har sån hemlängtan nästan hela tiden... Det var ganska lugnt hemma, och inte en massa stress som det lätt verkar bli när man väl åker hem. Vi har träffat rätt många, men tagit det som det har kommit ändå, så inte så mycket planering. Skönt! Det var tråkigt att åka därifrån, men samtidigt rätt skönt att komma hem. Rätt kluvet det där!

Lily var ganska förvirrad när vi var borta. Hon somnade sent på kvällen och vaknade tidigt på morgonen. Dessutom vaknade hon ett par ggr på natten. Det brukar hon aldrig göra... Men hon är ju inte van att vi är borta nånstans, så det blev lite dåligt med sömnen där för oss allihopa!

Nu sitter jag och väntar på mr.P. Jag tänkte ju att han skulle skynda sig hem så jag hinner ta en liten springtur och åka iväg till de där studievägledarna igen och prsta om mina problem-betyg... Får väl se om det hinns med... Tidsoptimist....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar