Dansa vilt min själ



lär dig aldrig att marschera!



söndag 21 mars 2010

Namngivelse och födelsedagsfest!

Det har varit en ovanligt händelserik helg för oss. I fredags kväll kl 23 fick jag för mig att jag var tvungen att göra nåt med håret. Så jag slängde i lite brun färg och gjorde några ljusa folieslingor. Var lite pillrigt att göra på sig själv, men det gick rätt bra ändå. Jag har inte gjort nåt så avancerat på mig själv förut, men jag har funderat på hur det ska gå till nu när vi bor här. Det skulle ju kännas lite skumt att boka tid hos en frisör här och vara som en "vanlig" kund...=) Jag toppade även mig själv och klippte lugg. Ja, lite förändring är ju alltid kul.

I går var det namngivelse för Milou. Så det var att bege sig till Sävedalen och träffa hela tjocka släkten! Fick super god mat och fika. Sen var det en liten ceremoni för lilla Milou. Var så mysigt och kul att träffa alla!! Vi ska ju åka hem till Örebro i påsk, så vi får ju snart träffa alla igen. Jag saknar ju alla så!

På kvällen var jag hos min fantastiska V och firade henne. Hon fyllde 27 i fredags... Hurra hurra hurra hurra!!! Vi drack lite vin och spelade Alias. Det är ett jätte roligt spel där man ska förklara ett ord med andra ord, så ska den man spelar med gissa vad ordet är. Vi satt och spelade och spelade, och pratade och pratade, så helt plötsligt var klockan 4 och alla bussar hade slutat gått. Så V och hennes T följde mig ända hem. Jag skulle ju aldrig våga gå själv! Mysigt hade vi i alla fall!!
Tur att jag fick sovmorgon i morse, så jag fick sova lite mer än ett par timmar=/

Happ undrar vad den här dagen har i sitt sköte!=) Det visar sig strax=)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar