Dansa vilt min själ



lär dig aldrig att marschera!



tisdag 23 mars 2010

Ny bil!

Happ, då har man blivit Volvo-ägare nu då...=). Det är dags för besiktnig av saaben nu, och eftersom den kommer kosta mer att laga än vad jag köpte den för, så kändes det väldigt onödigt att lägga de pengarna på den, eftersom den antagligen kommer rasa ihop igen så fort vi kommer ut från verkstaden. Så nu är det bara att försöka sälja saaben skitbilligt till nån händig jäkel som kan meka med bilar... Hoppas nån kan nappa på det!
Så idag var vi alltså och kollade på en röd Volvo v40. Jag måste ju poängtera att den är röd, eftersom det är min favvo-färg. Det är en -00:a och var riktigt fräsch, så vi slog till efetrsom vi fick ett så bra pris på den. Köpte den privat, och det är ju alltid lite läskigt, men killen verkade ärlig och vi var väldigt noga med att kolla upp reg-nr och protokoll hos vägverket. Tur att min älskling har kontakter...=) Så nu är det bara att hålla tummarna för att jag inte har lika otur med den här bilen=/.

Haha, en liten rolig anekdot bara:
Idag när jag kom in i Teos rum så hittade jag honom stående mitt i rummet, naken och med största solbrillorna på. Så stod han helt seriöst och tittade på Pinocchio. Han såg ut som en lite snuskgubbe. =)

Snart bär det av till Kumla över påsken. Ska bli så kul att träffa alla!

2 kommentarer:

  1. Volvo is the shit;)
    Ska bli kul att ni kommer hem över Påsk! Jag är ledig Påskhelgen så vi måste ju försöka ses:)Pözz

    SvaraRadera
  2. Ja, det är klart att vi måste ses när vi är i krokarna!!!=)Jag hoppas bara på att det är som dom säger om volvo - att de bara rullar och rullar!=)

    SvaraRadera