Dansa vilt min själ



lär dig aldrig att marschera!



söndag 14 februari 2010

Alla älsklingars dag!

Idag är det alla hjärtans dag! Då ska man fira sin/sina älskade.. Här har firats, jag har fått ett jättefint pilgrims-halsband av mitt hjärta Peter. Jag fick även ett par söta rosa-röda tofflor med hjärtan på. Han fick en Nike-väska av mig som han kan ha när han ska träna eller så. Även småttingarna fick paket. teo fick ett lek-set med modellera.. Jättekul! Lily fick en pyamas med Betty Boop på. Tråkigt bara att P måste åka och jobba, men han slutar rätt tidigt ikväll, så det får bli mys då. Nu ska jag gå och göra en hjärt-tacopaj...

Happy Valentines day Alla nära och kära!!!
Love you!

Ps. Lägger ut ett par bilder från idag, men Teo vägrade vara med på kort just idag...

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Sötnosar! Hoppas ni haft en underbar dag! Puss och kram

    SvaraRadera