Dansa vilt min själ



lär dig aldrig att marschera!



torsdag 25 februari 2010

Vi har haft besök idag av min mamma, min syster, Systredotter Malin, Elias, Alfred o Maja... Det var jättekul och mysigt att se dem! Storkillarna växer snart om lilla mig(inte för att det är så svårt), men de är ju faktiskt bara 6 och 7 år! Vi hade det mysigt med pizza, glasstårta och äppelmuffins. Det var så kul att de åkte ända från Örebro över dagen bara för att träffa oss! Då känner man sig älskad!!=)

Mina barn var helt slut efter en dag med kusinerna. Så de tvärdäckade så sött i sina sängar redan kl 19. En hel timme tidigare än vanligt!=)
Jag har inte haft så värst mycket för mig efter det eftersom pappa Peter fortfarande är kvar i Öret, så jag har mest suttit och pratat i telefonen med älskade Karro och min älskade bror Martin. Skönt att prata av sig ibland.

Igår var min V här med sin livs kärlek T. Vi scrapade så klart och försökte oss på att baka lite. Mina muffinsar flöt ut över hela plåten. Jag blir galen när sånt händer. Jag HATAR när mina saker inte blir perfekta! Men goda blev de, så jag blev inte helt galen ändå...
Jag scrapade en tavla som blev rätt bra iaf.. Motivet är absolut inte rumsrent, så jag tänker inte skriva för mycket om det här. Men jag kan säga att den blev Snuskig men vacker!

Jag vill skapa mer men orkar nog inte idag. Funderar på att gå och lägga mig nu. Skulle vara lite av en sensation att jag går och lägger mig redan kl 23!

Pusssss

1 kommentar:

  1. Det var i allafall goda muffinsar, och mysigt.
    Jag älskar att vara med dig min fina.
    Och jag är så glad att du har fått mig att komma igång och scrappa. Jag behövde verkligen få utlopp för min kreativitet, och att komma ut och få prata och umgås!

    puss

    SvaraRadera